Kuvitukset

Laadukkaiden ja realististen 3D-kuvien käyttö suunnitteluprosessin ja ennakkomarkkinoinnin apuna on varsin tehokas väline tuotekehityksessä ja brändin luomisessa.

3D-tuotantotekniikka mahdollistaa valokuvaan verrattuna enemmän erilaisia käyttötapoja, pidemmän elinkaaren sekä monipuoliset mahdollisuudet kuvien jälkikäsittelyyn. Havainnekuvista voidaan helposti rakentaa lisäkehityksenä näyttäviä mainosanimaatioita, joita esitetään verkossa, tv-kanavilla tai erilaisissa tapahtumissa. 
Havainnekuvilla on myös iso merkitys arkkitehtuurikohteiden suunnittelussa, kilpailutuksissa sekä ennakkomarkkinoinneissa. Kilpailu on kovaa ja loppupelissä laadukas kuva voi ratkaista sen mitä rakennetaan.
Verrattuna valokuvaan, havainnekuvasta voidaan lisäkehityksenä rakentaa näyttäviä mainosanimaatioita, joita esittää verkossa, somessa, tv-kanavilla sekä erilaisissa tapahtumissa. Erittäin kustannustehokasta ja kestävää kehitystä siis!